مدیریت محتوا در کسب و کار
60 دقیقه آموزش تخصصی در حوزه کسب و کار دیجیتال با تدریس استاد حسام الدین حقگو
استاد حسام الدین حقگو
کارشناس دیجیتال مارکتینگ
مدیریت محتوا در کسب و کار
هیچ سیستم و فرایندی بدون تفکر استراتژیک و آیندهنگری نمیتواند به اهداف خود دست پیدا کند. شروع و اجرای فرایند تولیدمحتوا در یک شرکت یا سازمان و حتی برای برند شخصی، نیازمند تفکری عمیق و استراتژیک است. دوره مدیریت محتوا در کسبوکار مانند یک چکلیست، مواردی را که باید برای مدیریت فرایند تولیدمحتوا به کار ببرید، مشخص میکند و خیال شما را از بابت نحوه شروع و طی کردن مسیر، شفاف و روشن میکند.
دوره آنلاین
گواهینامه معتبر
پشتیبانی
ویدئو کوتاه معرفی دوره
این دوره مناسب چه کسانی است؟
این دوره برای افرادی طراحی شده که میخواهند فرآیند تولید محتوا در کسبوکار خود را بهینه و هدفمند کنند. مخاطبان اصلی:
این دوره برای افرادی طراحی شده که میخواهند فرآیند تولید محتوا در کسبوکار خود را بهینه و هدفمند کنند. مخاطبان اصلی:
- مدیران بازاریابی و دیجیتال مارکترها
- تیمهای تولید محتوا و مدیران محتوا
- صاحبان کسبوکار و استارتاپها که میخواهند مسیر دیجیتال برند خود را تحول دهند
- هر کسی که میخواهد زمان و هزینه تولید محتوا را کاهش دهد و کیفیت را افزایش دهد
در پایان دوره چه چیزی بهدست میآورید؟
پس از این دوره، شما خواهید توانست:
پس از این دوره، شما خواهید توانست:
- چارچوبهای عملیاتی و دستورالعملهای هدفمند برای تولید محتوا طراحی کنید
- فرآیند تولید محتوا را بهصورت منسجم و قابل اجرا پیش ببرید
- اتلاف زمان و هزینههای اضافی را به حداقل برسانید
- تیم خود را برای اجرای درست و موثر تولید محتوا هدایت کنید
- مسیر دیجیتال برند خود را با یک آغاز قدرتمند و ساختارمند رقم بزنید
به زبان ساده: پس از این دوره، تولید محتوا برای کسبوکار شما علمی، منظم و با تاثیر واقعی خواهد بود.
اگر این دوره را نبینید، چه چیزی را از دست میدهید؟
ندیدن این دوره یعنی ادامه فعالیت با فرایند تولید محتوای پراکنده و غیرهدفمند، که باعث میشود:
اگر این دوره را نبینید، چه چیزی را از دست میدهید؟
ندیدن این دوره یعنی ادامه فعالیت با فرایند تولید محتوای پراکنده و غیرهدفمند، که باعث میشود:
- اتلاف زمان و منابع در تولید محتوا افزایش یابد
- کیفیت و انسجام محتوا کاهش یابد و تاثیرگذاری آن کم شود
- تیم تولید محتوا هدایت درست و هدفمند نداشته باشد
- فرصت جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری وفادار از دست برود
- مسیر دیجیتال برند بدون چارچوب و اثرگذاری کمتر ادامه پیدا کند
در یک جمله: ندیدن این دوره یعنی محتوای شما پراکنده و کماثر باقی میماند و فرصت رشد دیجیتال برندتان از دست میرود و هزینه ها و گمراهی شما را در ابتدای مسیر افزایش میدهد.
- آشنایی با تفاوت استراتژی، تاکتیک و تکنیک
- اهمیت برخورداری از دستورالعمل تولید محتوا
- تعیین هویت برند
- تعیین زبان و لحن
- هویت بصری
- مخاطب هدف
- ایدهیابی مستمر
- کانالهای ارتباطی
- تقویم محتوایی
لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
لطفا منتظر بمانید...